• Przejdź do treści
  • Przejdź do głównego paska bocznego
  • Strona Główna
  • Blog
  • Dekor i inspiracja
  • Sprzątanie

przeprowadzkikrakow24

Jesteś tutaj: Strona główna / Blog

Blog

26/04/2021 przez Admin

Sprzedaż IT w B2B

osoba pisząca na komputerze

Kontakt z potencjalnym klientem w tak konkurencyjnej branży, jak IT odgrywa kluczową rolę w zwiększaniu widoczności i zdobywaniu zaufania, a ostatecznie w sprzedaży usług. Jednym z niezbędnych elementów w sprzedaży B2B jest witryna internetowa, która umożliwia do profesjonalnego zaprezentowania swoich usług. Jakie etapy powinna przejść firma IT w procesie sprzedaży swoich rozwiązań? Sprawdźcie! 

osoba pisząca na komputerze

Sprzedaż IT w B2B – etapy

Docieranie do klientów biznesowych w branży IT powinno zostać oparte na kilkuetapowej strategii. Sprzedaż IT w B2B należy rozpocząć od określenia potrzeb biznesowych. Na samym początku kupujący są zainteresowani uzyskaniem podstawowych informacji o Twojej usłudze, a więc wystarczy, że zapoznają się z technicznymi funkcjami software, a także case study, gdzie powinny znaleźć się analizy wcześniej rozwiązanych problemów innych klientów. W tej fazie czynny udział bierze dział sprzedaży, który prezentuje opis produktów oraz referencje. Kolejne etapy to określenie wymagań technicznych oraz ocena produktów/usług. W ramach tych działań powinny zostać zaprezentowane szczegóły produktu. Klient powinien w tym momencie mieć możliwość konsultacji z inżynierem IT i otrzymać wsparcie analityczne. 

Jak prowadzić sprzedaż usług IT?

W trakcie procesu sprzedażowego kupujący powinien otrzymać konkretne rozwiązanie w odpowiedzi na jego potrzeby. Ważną rolę w na kolejnych etapach sprzedaży odgrywa Product Manager oraz inżynierowie oprogramowania, którzy są w stanie odpowiedzieć na szczegółowe pytania dotyczące produktu. Jeśli firma zdecyduje się na zakup usługi, kluczowym elementem może stać się TCO (ang. Total Cost of Ownership), czyli całkowity koszt posiadania. Pojęcie to oznacza całkowity koszt pozyskania, instalowania, użytkowania, utrzymywania, a ostatecznie pozbycia się aktywów w firmie w ciągu określonego czasu. Analiza zakupu z punktu widzenia TCO nie jest jedynym wyznacznikiem, który może zaważyć na na decyzji zakupowej. Istotnym czynnikiem jest także SLA (ang. Service Level Agreement), czyli umowa, w której usługodawca i usługobiorca ustalają poziom jakości usług. Dotyczy to między innymi monitorowania usługi, raportowania oraz przeglądu osiąganych wyników.

Źródło fotografii: https://unsplash.com/@nordwood

W kategorii:Inne

19/04/2021 przez Admin

Jak zabezpieczyć dom przed włamaniem?

Jak zabezpieczyć dom przed włamaniem

Bezpieczeństwa to uczucie, które doceni każdy, niezależnie od miejsca zamieszkania. Nic więc dziwnego, że dla wielu ludzi jest to jeden z najważniejszych aspektów, na które zwracają uwagę podczas budowania lub kupowania własnych czterech ścian. Jakie są sposoby, które zabezpieczają domy i mieszkania przed włamaniem?

Sposoby na zabezpieczenie domu

Nad kwestią bezpieczeństwa można zastanawiać się jeszcze przed kupnem lub budową domu. Już na tym etapie warto dowiedzieć się jak najwięcej o możliwych systemach i rozwiązaniach, które ochronią mieszkańców przed włamaniem. Odpowiednie okna, drzwi, ogrodzenie czy nawet sama lokalizacja posesji – to tylko niektóre z kwestii, o które powinno się myśleć na samym początku.

Lokalizacja

Na aspekt bezpieczeństwa ma wpływ lokalizacja budynku. Bardziej narażone na włamania są domy położone na odludziu, do których prowadzi kilka dróg i są otoczone gęstymi krzakami lub drzewami. Dlatego jeśli decydujesz się na kupno konkretnego domu, warto sprawdzić, jakie są warunki w jego okolicy. Ważne jest oświetlenie dróg, czy zabudowa budynków jest gęsta oraz jak często dochodzi do przestępstw w danej dzielnicy. To, co znajduje się na tyłach działki, jest również istotnym aspektem. Bezpieczniejszą opcją jest posiadanie sąsiedniego domu niż na przykład polnej drogi, która ułatwia dojazd ewentualnym przestępcom.

Ogrodzenie

Kwestią ogrodzenia warto zająć się już na samym początku projektowania domu. Dobrze wybrany powyższy element stanowi pierwszą przeszkodę dla włamywacza i może skutecznie zniechęcić do popełnienia przestępstwa. W przypadku ogrodzenia dylematem jest kompromis pomiędzy kwestią bezpieczeństwa a prywatnością. Wybierając pełny płot, zapewniasz komfort mieszkańcom i ochronę przed spojrzeniami sąsiadów. Jednak to rozwiązanie uniemożliwia zauważenie intruza z zewnątrz. Niepełne oraz transparentne ogrodzenia nie gwarantują prywatności, jednak skutecznie zniechęcają włamywaczy, którzy są bardzo dobrze widoczni zarówno podczas dnia jak i nocy.

Domofon i wideofon

Dzięki domofonom i wideofonom możliwe jest kontrolowanie tego, kto chce się dostać na konkretną działkę. Te urządzenia są dostępne w wersji bezprzewodowej oraz bardziej tradycyjnej, której instalacja składa się z przewodów. Domofon jest tańszą opcją, jednak nie ma możliwości, aby zobaczyć twarz dzwoniącego, pozwala jedynie na kontakt głosowy. Dlatego będzie to lepsze rozwiązanie dla posiadaczy niepełnego ogrodzenia, przez które możliwe jest zidentyfikowanie osoby. Z kolei wideofon posiada nie tylko kamerę, ale również wiele innych przydatnych funkcji. Dzięki temu urządzeniu możliwe jest nagrywanie obrazu i dźwięku w momencie naciśnięcia dzwonka.

Okna

Okna to kolejne narażone na włamania miejsca. Można je nie tylko wybić, ale również podważyć. Dlatego tak istotne jest ich dodatkowe zabezpieczenie. Na rynku dostępne są profesjonalne rolety antywłamaniowe. Ich konstrukcja jest zbudowana z wysokiej jakości materiałów, które skutecznie podnoszą poziom bezpieczeństwa mieszkańców. W przypadku rolet zewnętrznych we Wrocławiu bardzo ważny jest ich montaż, który gwarantuje spełnienie podstawowych funkcji tych urządzeń, czyli ochronę przed włamaniem.

W kategorii:Dekor i inspiracja

30/03/2021 przez Admin

Promocja firmy IT za granicą

program do programowania

Branża IT wciąż ma się bardzo dobrze, a to oznacza, że właściciele software house’ów i ich firmy muszą mierzyć się z dużą konkurencją. O IT można powiedzieć, że nie ma granic, dlatego zupełnie naturalnym wydaje się to, aby promować się międzynarodowo. Ale jak zrobić to dobrze? Podpowiadamy. 

Zdecyduj komu chcesz zaoferować swoje usługi

Kierunek Twojej promocji nadadzą rynki, na których już działasz i chcesz działać. Językiem, który obowiązuje w tym świecie, jest język angielski. Ale być może chcesz też promować się w innych językach. Jeżeli kierujesz swoją ofertę do niemieckich klientów, stwórz stronę internetową dedykowaną właśnie Niemcom. Planujesz ze swoim zespołem developerów sprawdzić się na rynku norweskim? Będziesz potrzebował strony dla obywateli tego kraju. Strona internetowa to jedno z najistotniejszych źródeł informacji o tym, czym się zajmuje Twoja firma IT. To znakomita platforma do promocji, z której możesz wybić się naprawdę wysoko. Dlatego zadbaj o treści, które publikujesz na stronie i zastanów się, jak opowiadać o swojej ofercie, marce i produktach.   

Pokaż się od eksperckiej strony

Nie da się ukryć… IT nie należy do łatwych dziedzin. To branża dla specjalistów i ekspertów. Z pewnością masz ich także w swoim zespole. Oni również mogą promować Twój software house za pomocą wiedzy i doświadczenia. Zamieszczanie publikacji na łamach branżowych serwisów, prowadzenie firmowego bloga, udzielanie się w dyskusjach i uczestnictwo w rozmaitych wydarzeniach jako ekspert zwiększa rozpoznawalność firmy i ma pozytywny wpływ na jej wizerunek.  

Bądź widoczny tam, gdzie szukają klienci

Gdzie znajdziesz klientów na swoje usługi? W internecie! Korzystają oni z wyszukiwarek. Nie w każdym kraju najpopularniejszą wyszukiwarką jest Google. Dlatego warto to sprawdzić. Pozycjonowanie strony wymaga znalezienia słów kluczowych, na które chcesz osiągać wysokie pozycje w wyszukiwarce. Następnie muszą wykazać się specjaliści SEO i przygotować dla Twojej strony skuteczną strategię. Kolejny krok to regularne działania mające na celu wzrost pozycji strony www.  

Promocja firmy IT za granicą wymaga dobrego planu i regularnych działań. Musisz przygotować się na to, że efekty nie pojawią się od razu. To praca, która będzie wymagała zaangażowania nie tylko agencji, którym powierzysz marketing internetowy. Równie ważny jest wkład Twój i Twojego zespołu.

Źródło fotografii: https://unsplash.com/@altumcode

W kategorii:Inne

15/02/2021 przez Admin

Czystość w supermarketach a zasady BHP

Czystość w supermarketach a zasady BHP

Zachowanie czystości w supermarketach jest jedną z podstawowych zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. Aby zostały zachowane wszystkie normy, proces czyszczenia musi być przeprowadzony w odpowiedni sposób. Dowiedz się więcej na temat utrzymania czystości w sklepach oraz jaki ma to związek z zasadami BHP.

Czystość w supermarketach – czyszczenie detaliczne

Wytyczne sanepidu oraz wymagania BHP są jednoznaczne i surowe. Czystość w sklepach jest istotna z kilku powodów. Przede wszystkim wpływa to na wygląd estetyczny sklepu i na samopoczucie klienta. Kolejnym istotnym czynnikiem jest zapewnienie komfortu i bezpieczeństwa pracownikom przez pracodawcę. Utrzymanie czystości w supermarkecie nie jest szczególnie trudnym zadaniem, ale trzeba zwracać uwagę na to, jakich środków używa się w trakcie procesu czyszczenia. Przykładowo nie można używać takich samych płynów do czyszczenia i mycia, jakich używa się w domu, ponieważ powierzchnie w sklepie wymagają odpowiednich preparatów. Należy zwracać uwagę na to czy dany środek jest przeznaczony do mycia i utrzymywania powierzchni sklepu w czystości.

Utrzymanie czystości w supermarketach wymaga regularnego używania preparatów przeznaczonych do czyszczenia różnego rodzaju powierzchni. Aby higiena była zachowana na najwyższym poziomie, należy posiadać podstawowy asortyment, jakim są:

  • środki czystości do czyszczenia powierzchni sanitarnej,
  • środki czystości wykorzystywane do czyszczenia i pielęgnacji podłóg,
  • odrębne środki do czyszczenia ścian glazurowanych,
  • preparaty do czyszczenia powierzchni wodoodpornych,
  • środki odświeżające powietrze w sklepie.

Aby prowadzić sklep, trzeba spełniać wiele obowiązków, które wynikają z odgórnie przyjętych zasad przestrzegania higieny pracy oraz powiązanego z tym bezpieczeństwa. Przestrzeganie tych wymogów jest nie tylko obowiązkiem wynikającym z zasad BHP, ale również formą okazania szacunku w stosunku do klientów. Oni z pewnością docenią utrzymaną czystość i chętniej będą do takiego sklepu wracać.

Przy utrzymaniu czystości w sklepie wymagana jest regularność. Tego obowiązku nie można zaniedbać i czynności z tym związane należy wykonywać codziennie. Warto rozważyć nawiązanie współpracy z firmą, której specjalnością jest czyszczenie detaliczne oraz specjalistyczne. Dzięki temu ma się pewność, że powierzchnia sklepu jest wyczyszczona w najlepszy możliwy sposób. Dla firm specjalizujących się w utrzymaniu czystości w sklepach nie ma rzeczy niemożliwych do wyczyszczenia. Do wykonywania tych czynności zatrudnieni są wykwalifikowani pracownicy, którzy używają nowoczesnych i specjalistycznych środków. Firmy sprzątające oferują kompleksowe czyszczenie detaliczne m.in.: okien, schodów ruchomych oraz powierzchni sanitarnych. W momencie nawiązania współpracy z profesjonalną firmą sprzątającą, zostają omówione indywidualne potrzeby klienta, w związku z czym zyskuje się pewność co do oferowanych usług.

W kategorii:Sprzątanie

  • Idź do strony 1
  • Idź do strony 2
  • Go to Next Page »

Pierwszy Sidebar

Kategorie

  • Dekor i inspiracja
  • Inne
  • Sprzątanie

Najnowsze wpisy

  • Sprzedaż IT w B2B
  • Jak zabezpieczyć dom przed włamaniem?
  • Promocja firmy IT za granicą
  • Czystość w supermarketach a zasady BHP
  • Pozycjonowanie strony – jak zacząć?

Copyright © 2022 · Wspierany przez Agencja marketingowa Strategiczni.pl