
Jeśli stawiasz pierwsze kroki w pozycjonowaniu strony internetowej, spotykasz się zapewne z przytłaczającą ilością informacji na temat tego, co trzeba zrobić, by poprawić widoczność swojej witryny. Jeśli chcesz dowiedzieć się, od czego zacząć optymalizację strony www, zapoznaj się z poniższym artykułem, który uporządkuje Twoją wiedzę.
Pozycjonowanie stron – poradnik
Pierwszym krokiem do skutecznego pozycjonowania jest posiadanie strony internetowej, którą będziesz mógł łatwo samodzielnie zarządzać. Najlepszym rozwiązaniem jest stworzenie serwisu opartego na systemie zarządzania treścią (ang. CMS – Content Management System). Najpopularniejszym CMS-em, który pozwala na dodawanie i modyfikowanie treści w obrębie witryny jest WordPress. To intuicyjny system, który posiada rozległy katalog szablonów, dzięki czemu możesz dopasować wygląd strony do swoich indywidualnych preferencji. WordPress udostępnia także wiele wtyczek, które automatyzują różne procesy w obrębie strony oraz wspomagają optymalizację pod kątem SEO.
Jeśli posiadasz już przyjazną do zarządzania stronę, powinieneś zadbać o dobranie słów kluczowych, które odpowiadają tematyce Twojej branży. Na tym etapie pomocne będą narzędzia SEO, które umożliwiają sprawdzenie, jakie frazy użytkownicy wpisują w wyszukiwarkę, kiedy szukają treści podobnych do tych znajdujących się na Twojej stronie. Uzupełniając treści w obrębie witryny, nie zapomnij o zawarciu słów kluczowych w opisach znajdującej się na każdej podstronie. Bardzo ważnym elementem pozycjonowania jest prowadzenie bloga firmowego. Publikowanie na blogu wpisów, poruszających tematy, które interesują Twoich odbiorców, to doskonała okazja do tego, by zamieszczać w nich słowa kluczowe.
Źródło fotografii: https://pixabay.com/pl/users/publicdomainpictures-14/